BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, January 15, 2011

Miss HIM soooo much!

Hari ini genap 4 bulan usia uwais ya!
Uwais membesar dengan sihat, maklang pun tak larat nak dukung Uwais lama-lama.
Semangat sungguh badan Uwais...
Yang penting Uwais sihat!=)
Jom layan gambar Uwais yang cute2 macam maklang dia~ekeke.=p


Uwais merangkap anak buahku yang ke-2 selepas Ukasyah pergi meninggal kami sekeluarga buat selama-lamanya. Rinduku pada ahli syurga itu juga tiada penghujungnya!


 Amboi tekunnya dia membelek!


Apa yang Uwais borakkan tu??
Maklang nak join sekali!


Uwais al-qarni! moga menjadi anak yang soleh dan musleh ya sayang!


Cakk!! heheh...comel sungguh! tengok gambar ni terus hilang stress & terus ketawa!
Pandai Uwais posing depan kamera ye! hihihi...

3 comments:

khairi malik said...

suka gmbr last! :D

Zawani said...

uwais suke bt muke cmtu sambil juling2kan matenye~kihkih.

Izzati Hashim said...

comelnya anak saudara (=

suka nama uwais dan ukasyah. ^^